PREDMET: ON 01-2025 kancelarijski materijal za potrebe DZ Osečina
Na osnovu člana 27,92,stav 2,7 i 8 Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“, broj 91/19,92/23) ,Pravilnika o načinu i postupku sprovođenja javnih nabavki i nabavki na koje se Zakon ne primenjuje i Odluke o sprovođenju nabavke , dostavljamo Vam:
P O Z I V
za dostavljanje ponuda
Pozivamo Vas da dostavite ponudu za nabavku dobra-kancelarijski materijal za potrebe DZ Osečina -u skladu sa specifikacijom koja se nalazi u prilogu ovog poziva.
Ponuda dostaviti na obrascu koji se nalazi u prilogu ovog poziva. Obavezno popuniti sve podatke u obrascu.
Rok isporuke/izvršenja: Sukcesivno, po pozivu naručioca u roku od 24 č.
Кriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.
Uslovi plaćanja: na tekući račun ponuđača, u roku od 60 dana od dana isporuke/izvršenja, a prema ispostavljenoj ispravnoj fakturi.
Rok za dostavljanje ponuda: 03.03.2025.god. do 8 č.
Način dostavljanja ponuda: elektronskim putem na e-mail adresu:nabavke@dzosecina.rs ili putem pošte na adresu Dom zdravlja “Osečina”, Osečina